Això si, amb moderació. Es tracta del darrer estudi que vincula les virtuts d'un consum regular de xocolata amb la reducció del risc d'insuficiència cardíaca. De fet, a molts consumidors no els calen ànims per menjar aquesta delicatessen, però un estudi Suec, publicat fa pocs dies, sobre la vinculació de salut i alimentació en les dones, assenyala que prendre un parell de cops per setmana xocolata negra (especialment rica en flavonols), pot millorar la pressió arterial i el funcionament del sistema cardiovascular.